Tokyo, Day 36 (Host host)

Javla skiiiit! Da sitter man har i rummet igen och tycker synd om sig sjalv for att man har lite rethosta. Jag gjorde ett tappert forsok att ta ett par seriosa bilderm en det sluta bara med att jag forsokte ta makro bilder pa en acklig spindel. Jag kommer inte lagga upp nagra makro-bilder pa ackliga spindlar med respekt for de som inte tal spindlar. Eller vad sager du, broder Jonas? ;)

Tisdagen var som sagt ett skamt men jag har lyckats hallt mig vaken hela natten for att fa en bra start pa Onsdagen. Jag och Robin kommer ta oss till Ueno Zoo idag!! Det blir en del bilder idag kan jag lova. Har vi tid och ork blir det kanske IKEA!

Vi ska inom en snar framtid bjuda de som bor har pa hemmalagade Köttbullar och potatismos med brunsás och lingonsylt! Dock har jag en magkansla om att hitta brunsás och lingonsylt kommer bli svárt.

Kan Mamma Carin skicka sitt recept pa köttbullar? Jag maste......ha.....KOTTBULLAR!
Mmm. Mammas hemlagade köttbullar!



NationalGeographics nästa?

Kommentarer
Postat av: Bror

Blä

2008-10-22 @ 13:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0