Tokyo, Day 33 (Halloween fest!)

Dagen vi vantat pa! Halloween fest hos Daniel! Dagarna innan skaffade oss varsin kostym sa vi var redo for en helkvall hos daniel tillsammans med hans vanner och bekanta. Kvallen borjade inte sa bra dock....vi hamnade pa fel tag och akte forbi stationen vi skulle ga av pa. Vi fick hoppa av taget och byta mot ett annat tag som tog oss till ratt stalle. Vi blev 30 min sena men Daniel vantade sa snallt vid stationen. Det marktes att de hade anstrangt sig for festen. Det var pumpor vid dorren, spindelnat i taket med spindlar. Halloweengodis som sag ut som inalvor! Till och med musiken var fran skrackfilmer! Jag och robin fick lana daniels rum for att byta om. Efter mycket krangel satt kladerna pa plats. Vi gick ner for att halsa pa alla men mottes av ett stort garv. Jag hade forvantat mig det med tanke pa min kostym. Jag var utkladd till "maid"(hushallerska). Det ar jattestort har i Japan.
Det var kul att kunna bjuda pa lite skratt. Tiden gick och det kom mer folk till festen. Det var overraskande hur manga utlanningar som var pa festen. Alla var supertrevliga och hade verkligen anstrangt sig med att skaffa sig en kostym. Robins kostym var nog utan tvekan den dyraste, haha! Men snygg var den. De hade aven arrangerat en "basta kostym" tavling dar vinnaren tog hem en flaska fint vin. Man skrev pa en lapp vem man tyckte var bast utkladd och rosterna raknades. Vem vann? JAG VANN!
Vinnaren var egentligen en av arrangorerna men de ansag att det inte var lika rolig att ge priset till en av arrangorerna sa de gav priset till andra platsen.


Efter manga klagomal fran en granne begav vi oss mot en Karaoke bar ikladda i kostymerna! Det blev ganska manga skratt pa vagen. Tank er sjalv en hjord av fulla manniskor ikladda allt fran maidklader till ninjaklader.

Karaoken var kaos! Alla skrek och sjong men vi hade sa himla roligt!
Jag har nog aldrig haft sa har kul pa en halloween!

Morgonen kom och alla blev trotta. Jag och robin gick med daniel hem for att byta om och aka hem.

Varning för starka bilder!
Viewer discretion is advised!



Trevlig kille som vi traffa pa festen
Hela familjen! Smile!!Han var fullare an jag

Tack for idag!

Kommentarer
Postat av: cicci

Charmigt.. jag är inte förvånad över klädvalet=P

2008-10-29 @ 16:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0