Tokyo, Day 23 (Halloween Costume)

Haha! Idag har vart en knasig men forbannat rolig dag!

Vi hade planerat att aka den kanda bergodalbanan vid Tokyo Dome men vi lyckades sa klart ga at helt fel hall!
Vi gick en bra bit innan vi insag att vi gick fel! Vi vande om forsokte ta en genvag som enbart tog oss annu langre
fran Tokyo Dome. Till slut gav vi upp och fortsatte bara ga framat. Vi hamnade i en stadsdel som heter Yoyogi. Vi hade gatt
ett par timmar och fann ett stort varuhus som sag lockande ut. I varuhuset fanns TokyuHands, en stor butik pa 8 vaningar med allt du kan tanka dig. Robin kom snabbt pa att vi behovde Halloween kostymer till halloween festen som vi blev inbjudna till! Vi akte upp till vaning 7 dar alla kostymer och leksaker fanns. Aven en 22 aring kanner sig som 10. Vi sprang runt och testa alla mojliga masker och hattar. Robin hittade en Ninja kostym som han kopte. 6000YEN. billigt? njaeae.
Jag ville inte vara samre, jag hittade en maid-kostym som jag ska ha pa mig pa festen. Tro det eller ej men det fanns faktiskt "men size". Vi tog vara nya kostymer och akte hem for att testa dem. Robins ninja-drakt var for liten! 6000YEN at helvete. Trakigt! Min maid-drakt var inte heller i storsta laget men jag fick pa mig den....till slut. Jag kommer behova en sax och lite tyg for att fa den att passa. Nu vet i alla fall jag vad jag ska gora imorgon. Resultatet? Se nedan;

Jag bjuder pa den h'a'r! (Detta gor jag fan bara 1 gang under min livstid, Thats it)


Kommentarer
Postat av: Cissi

haha faan så het du e Emil =)

2008-10-13 @ 23:06:24
Postat av: mecka

hehe vilken snygging!

2008-10-29 @ 18:58:48
URL: http://goofan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0